Deşi am fost întâmpinată de o primă ploaie de toamnă gri şi de un “Acum ai ajuns, la spartul târgului?” după întârzierea mea de o jumătate de oră, deşi am stat foarte puţin, cum am ajuns înapoi la birou am simţit să deschid un document word şi să mă apuc de scris.
Bailey pentru Burberry
Chiar dacă nu am prins prezentarea, ştiu exact despre ce este vorba, pentru că îl port pe încheietura mâinii drepte, îl simt pregnant în nări şi s-a aşezat. Îi simt acum notele de bază, frumos împământenite provizoriu pe pielea mea. Vorbesc despre noul parfum My Burberry, creat de însuşi Christopher Bailey, Chief Creative şi Chief Creative Officer al casei de modă Burberry.
Trenciul – inspiraţie pentru un parfum
Înainte să ajung la detaliile creative legate de ambalaj şi campania de promovare, vreau să vă vorbesc despre numele parfumului, atât de personal – astfel denumesc clienţii fideli Burberry propriul trenci: My Burberry. Şi ce nume mai bun putea fi ales pentru un parfum atât de apropiat, un obiect beauty atât de legat de piele şi de simţuri. Creatorul spune că “My Burberry este personificarea brandului în materie de aromă, design şi atitudine. Un parfum care îşi are sursa de inspiraţie în iconicul trenci trebuie să fie excepţional în toate modurile posibile! Am creat un parfum floral ce va acompania perfect trenciul Burberry.”
Iniţialele pot fi inscripţionate pe sticlă
Am multe să vă dezvălui, pentru că acest parfum este cu totul şi cu totul special pentru casa Burberry. Şi, pentru a fi uşor de urmărit, notez organizat câteva detalii mai mult decât interesante, regăsite în comunicatul de presă:
– Sticla este legată manual cu o fundă realizată din gabardină şi face o puternică referinţă la moştenirea brandului, principiile de design şi de manufacturare ale clasicului trenci englezesc.
– Cu ocazia lansării acestui parfum, casa de modă Burberry anunţă introducerea serviciului de inscripţionare a sticlei (foto sticlă inscripţionată “KM”). Astfel, clienţii vor putea personaliza sticla de parfum cu iniţialele numelui lor sau al celor cărora le fac cadou parfumul, prin serviciul de monogramare, disponibil pe www.Burberry.com sau în magazinele selecţionate, din întreaga lume.
– Campania de lansare a parfumului le are în centrul atenţiei pe două dintre celebrele modele Burberry, mai exact Kate Moss şi Cara Delevingne, surprinse de Mario Testino.
În ceea ce priveşte notele My Burberry, floral este cuvântul ce defineşte scurt un parfum atât de complex. Inspiraţia a venit de la miresmele răspândite de o grădină londoneză după ploaie. UK all the way.
Această păpuşă îşi miroase cu ochii închişi încheietura şi semnează:
Yumm ce frumos l-ai descris!
Dara-doll, multumesc, ma bucur mult ca ti-a placut si ca ne-ai scris!
Superb…chiar in dimineata asta racoroasa ma gandeam cat imi lipseste my Burberry, now I miss it even more!
Roxi-papusico, de acum parfumul poate purta initialele tale pe el, asa cum ai citit, vreau sa cred ca si lui Burberry ii este dor de tine 🙂 Multumim pentru aprecieri <3