Ah, deja mă doare puţin capul când văd titlul pe care tocmai l-am scris. Cred că v-am mai spus că acţionez împotriva regulilor jurnalistice şi încep, de cele mai multe ori, cu titlul. Ei bine, astăzi mă întorc la scriitura despre relaţii publice şi mă gândesc din nou la Nicoleta Gavrilă, de la Graffiti PR, despre care vă mai povesteam când scriam despre Ariel, aici.
Echipa de relaţii publice
Ariel, Always, glossy. Sună uşor alambicat, nu-i aşa? Şi revenim la titlu – cum convingi revistele glossy să scrie despre un produs care altfel ar fi destul de greu de integrat în multe dintre paginile lucioase, fără publicitate? Fiind un bun profesionist în domeniul relaţiilor publice, având o echipă de PR fericită şi pregătită pentru brainstorming-uri aducătoare de succes.
Always şi sport, la eveniment
Noul Always Ultra a fost lansat într-o semi-dimineaţă de vară, pe un ponton din Bucureşti. Nico şi echipa sa au găsit de cuviinţă (foarte potrivit!) să lege zilele “delicate” (pfff, iar mă lovesc de clişee, dar chiar este un subiect delicat) de… sport. Adică de ce să ne facem griji şi să nu fim la fel de active în orice zi a lunii? Şi a adus-o pe deja celebra Cori Grămescu (instructor de Pilates), a adus-o pe Laura Cosoi şi ne-a dat saltele şi am făcut o jumătate de oră de exerciţii uşoare, aducătoare de serotonină, deci de voie bună.
Pregătirea ante-event
Înainte de a ajunge la eveniment, Nico a avut grijă să întrebe fiecare invitată care este melodia preferată şi ce mărime poartă la tricou şi pantaloni. Buuun. Să detaliem: clasa de Pilates s-a desfăşurat pe muzica aleasă de noi, aşadar de fiecare dată când se schimba melodia auzeam o exclamaţie pe pontoon “Asta-i melodia mea!”. Când am ajuns, Nico ne-a înmânat fiecăreia echipament de sală, compus din pantaloni trei sferturi şi tricou, plus prosop. Cu alte cuvinte, s-a gândit la toate.
Şi iată că glossy-ul reacţionează şi probabil că o va face pe termen lung. Pentru că un eveniment corect gândit are toate şansele să aducă produsului vizibilitatea de care are nevoie. Din comunicatul de presă vă pot dezvălui că deși este foarte subțire, noul Always Ultra absoarbe lichidul în doar câteva secunde. Noul strat superior absoarbe rapid lichidul și îl direcționează în interiorul absorbantului, departe de piele, datorită structurii sale cu pori în formă de pâlnie. Lichidul este menținut în interior datorită tehnologiei AGM (Absorbent Gel Material). Gelul superabsorbant, care poate reține până la de 10 ori greutatea sa în lichid, transformă lichidul în gel. Rezultatul? Până la 100% protecție împotriva scurgerilor, în orice răsturnare de situație!
Această păpuşă zâmbeşte cu gândul la profesionişti şi se retrage către un nou studiu glossy.