Ţin minte cum îmi spunea tata că folosea bere pentru a-şi aranja părul, pe vremea când tinerii uşor hipioţi (un fel de hipsteri ai zilelor noastre) nu aveau la dispoziţie produse de styling. Mai ţin minte şi cum bunica îmi spunea de o altă variantă mai puţin “parfumată”, apa cu zahăr. Tot pentru stylingul buclelor.
Anii au trecut, eu m-am făcut mare şi în dulapul meu cu “bunătăţi” şi-au făcut loc zeci de produse destinate îngrijirii şi aranjării părului. N-am uitat însă nicio secundă de povestirile din copilărie, când ai mei încercau să mă convingă să renunţ la produsul de care abuzam – gelul roz, verde sau galben la borcan, ce a dus într-un final la căderea părului, deci la reorientarea mea către o altă tunsoare decât cea cu ţepi la spate şi părul lipit de cap, cu cărare pe o parte, în faţă. Ce vremuri!
Sugar Tigi
Şi iată-mă în 2012 alergând curioasă către unul dintre cele mai frumoase evenimente organizate de TopLine – cel în cadrul căruia Carl Zacchhau, Tigi International Manager of Education, a prezentat noile produse de styling pe bază de yummy. Adică pe bază de fructoză. Am simţit cum mă întorc uşor în timp. Nu este prima oară când îl ascult pe Carl povestind despre inovaţii în materie de hairstyling şi, ca de fiecare dată când ne întâlnim, am plecat mai zâmbitoare şi aflând mai multe lucruri interesante despre acest domeniu în continuă expansiune. Gama Tigi în ediţie limitată include cinci produse:
- Bed Head Glaze Haze, serum pentru netezire, 75 lei
- Bed Head Sugar Shock, spumă fină pentru definire, 85 lei
- Bed Head Totally Baked, spumă pentru volum, 89 lei
- Bed Head Mega Whip, cremă modelatoare, 85 lei
- Bed Head Sugar Dust, pudră, 75 lei
Sare versus zahăr
Ei bine, zahărul conţinut de aceste produse permite stilizarea şi restilizarea. Explic imediat: majoritatea produselor de styling pentru păr sunt pe bază de săruri. Acestea fixează, şi fixează foarte bine. Şi sunt şi foarte bune. Însă
fixează atât de bine încât dacă îţi doreşti să rearanjezi părul după ce ai aplicat produsele pe bază de săruri nu prea vei reuşi. Produsele pe bază de zahăr lasă firul mult mai maleabil şi permit restilizarea. Încarcă mai puţin firul de păr şi poţi folosi mai mult produs. Iar produsele Tigi miros incredibil, a dulciuri. Nu ştiu ce să zic despre acest aspect, prefer totuşi să nu miros a mâncare, chiar dacă este vorba despre un desert.
Am testat produsele, l-am urmărit pe Carl aplicând din abundenţă produse de styling pe bază de zahăr pe părul modelelor, am atins coafurile încărcate şi am apreciat maxim rezultatul. Praful Sugar Dust este un “must have” în materie de produse de styling, absorbind sebumul şi conferind în acelaşi timp o fixare light, cu mult volum.
Apreciez ideea şi am sentimentul că această gamă, chiar dacă este în ediţie limitată, va fi reeditată în alte variante, cu aceleaşi ingrediente şi, cel mai probabil, cu alte miresme.
Cu drag,
O păpuşă cu părul dulce
mmmm….suna yummy colectia asta 😀
Atat de “yummy” incat cei de la Tigi au decis sa folosesca si ambalaje dulci-parfumate pentru unul dintre produse. Ambalajul respectiv a fost interzis, insa.
Mie una mi se par foarte eficiente produsele de ingrijirea parului de la Tigi. Le folosesc de ani de zile, pe langa mastile naturiste, facute in casa. La inceput, achizitionam Tigi de la salon, insa intre timp am descoperit strawberry si diferenta de pret m-a determinat sa incerc sa cumpar de la ei. Nu am fost dezamagita de aceasta alegere..
Corina, le poti achizitiona si din magazinul TopLine din Bucuresti, gama este in mod sigur mult mai variata 🙂