Delia Teşileanu a vizitat noul magazin Karen Millen, deschis în AFI Palace Cotroceni, şi vorbeşte despre spaţiul elegantly-fresh intrând prin câteva cuvinte în istoria de succes a unui puternic brand britanic
Întotdeauna m-au fascinat poveștile de succes care nu-mi sunt prezentate sub forma unor cărți cu coperte cheesy și titluri de genul: “Învață să…” sau “Zece pași către succesul veșnic”. În schimb, povestea din spatele brand-ului Karen Millen este beyond motivating (cel puțin pentru mine).
Tricouri cadou b4 the brand
Acum aproximativ 30 de ani, cu 100 de lire, Kevin Stanford și Karen Millen au cumpărat metri întregi de bumbac alb, de cea mai bună calitate, și au început să facă tricouri, pe care apoi le ofereau prietenilor, drept cadou. Doi ani mai târziu s-a deschis primul magazin Karen Millen.
De atunci, brand-ul britanic a cunoscut o ascensiune extraordinară: peste 352 de magazine în proprietate sau în franciză în 46 de țări. Printre acestea se numară și România, cu magazinele din Băneasa Shopping City şi noul magazin deschis în AFI Palace Cotroceni.
112 mp noi-nouţi
Daca nu ați ajuns până acum în magazinul din AFI, imaginați-vă 112 mp în care gasiți colecțiile Karen Millen, acoperind o gamă largă de ţinute: vestimentația de zi, garderoba pentru ocazie, dar și ținutele office sau special gândite pentru timpul liber.
Stilul britanic at it’s best, într-un spațiu cozy, cu oameni frumoși și prietenoși, piesele statement cât vezi cu ochii fac ca noul magazin Karen Millen să fie genul acela de loc din care pleci cu wishlist-ul updatat, ori cu ceva frumos de purtat.
O mini-păpuşă