Mă grăbeam zilele trecute să ajung la o petrecere şi eram foarte curioasă să testez noua mascara L’Oréal Paris, Miss Manga (39,99 lei). Am decis în acea seară să fiu Miss Manga şi să utilizez doar rimel şi puţin ruj. Spre surprinderea mea, fetele
mi-au spus că m-am machiat. Acesta este efectul rimelului Miss Manga: o privire magnetică, deloc cuminte.
Efectul Kawaii – păpuşa japoneză cu ochi imenşi
De la prima aplicare, am descoperit că îmi place să fiu Miss Manga. Îmi place să-mi flutur genele bogate şi lungi, de un negru intens ce-mi creionează ochi mari de păpuşă Kawaii. În plus, „Kawaii” este un cuvânt japonez ce înseamnă „lovable”, „cute”, „adorable”. Nu cu mult timp înainte, îmi plăcea să folosesc rimel, dar pentru un look all natural. Miss Manga este dramatic, misterios şi evident.
Anatomia unui rimel nou
Îmi plac detaliile girlie, iar recipientul cu atingeri metalizate roz se numără printre ele. Miss Manga are o perie nu foarte stufoasă, conică şi flexibilă 360º, facilitând şi îmbunătăţind utilizarea. Culoarea este intensă şi, spun producătorii, are de 15 ori mai mult impact pentru un look spectaculos.
Loving Manga
Pe lângă aspectul îndrăzneţ, Miss Manga este un partener de lungă durată, rezistând în condiţii de petrecere extremă. Un alt avantaj este faptul că se demachiază uşor. Folosesc Miss Manga cu atitudine playful şi când doresc gene flirty.
Puteau macar sa foloseasca un model asiatic daca tot s-au inspirat din cultura japoneza.
“macar”? 🙂 Personal mi-a placut campania si inteleg perfect alegerea unui model caucazian pentru o piata mass market cu aceste trasaturi, ca public predominant.
Studiile in marketing arata ca, cel putin in Romania, au mai mare trecere si fac pofta de cumparaturi modelele albe, neparand la fel de interesante cele asiatice sau cu pielea foarte inchisa. Iar acest lucru este normal, avand in vedere ca tindem sa ne comparam cu modelele pe care le vedem, deci cautam trasaturi apropiate de ale noastre cand vrem exemplificarea unui machiaj, de exemplu.
Stiu stiu, apreciem trasaturile asiaticilor doar daca sunt pe o femeie alba. Pentru ca doar ele cumparafarduri si s-ar simtii nesigure pe ele daca nu si-ar vedea reflexia in toate ad-urile cand merg pe strada. My bad.
Cred ca nu are nici o legatura aprecierea trasaturilor asiatice in acest context, vorbim despre vanzare 🙂 Sigur ca sunt foarte frumoase si apreciate, insa daca ai compara proportinal, ai vedea ca si in Asia folosesc modele asiatice in detrimentul celor caucaziene. Repet, comparand proportional.