Sub influenţa noilor tehnologii din ultimii ani, designul românesc (dar şi internaţional) este parcă şi mai efervescent. Designul de mobilier nu face excepţie – a fost în fiecare epocă un punct de referinţă în societate, exprimând influenţele vremurilor – şi se lasă, şi de această dată, inspirat de noile tendinţe inovatoare. Sub semnul inspiraţiei stă şi brandul italian Natuzzi, care a deschis în luna noiembrie primul showroom în Bucureşti. Natuzzi are istorie lungă în România, activând de mulţi ani pe piaţa noastră, prin fabrica de la Baia Mare şi prin retailerul de mobilier Class Living, reprezentat de Camelia Şucu.
Mese de cafea, Natuzzi design
Senzaţia de bine
Primele senzaţii de la întâlnirea cu magazinul monobrand se rezumă la simţuri: aerul unei nopţi răcoroase de final de toamnă şi geamurile mari prin care se vedeau lumini, culori şi oameni zâmbind. Atmosfera relaxată şi uşor impunătoare, ca un pahar de şampanie cu istorie, s-a dezvăluit încă de la intrare. Pe măsură ce înaintam în noul spaţiu, observam cum culorile, materialele şi obiectele de decor prind viaţă, fiind îmbinate cu naturaleţe pentru a pune în evidenţă canapelele şi paturile, despre care am aflat puţin mai târziu că sunt elementele centrale ale showroom-ului.
Pasquale Natuzzi Junior – moştenire, inspiraţie
Poate cel mai valoros detaliu al evenimentului a fost prezenţa celui de-al treilea fiu al fondatorului companiei, Pasquale Natuzzi Junior (24 ani), Manager de Strategie al brandului (şi, ca o mică picanterie, DJ în timpul liber), care ne-a transmis puţin din inspiraţia şi viziunea sa asupra designului, mizând pe felul în care acestea capătă formă în procesul de creaţie care are loc în Natuzzi Italia. Discursul său ne-a deschis apetitul pentru interacţiunea directă cu forma, pentru trecerea prin filtrul propriu, păstrând senzaţia de bine.
Invitaţie în showroom, argumente raţionale
Probabil că argumentele, mai degrabă emoţionale, descrise mai sus, v-au creat dorinţa de a vizita acest nou spaţiu. Însă, cu siguranţă, motivele raţionale vă vor convinge să treceţi la acţiune. Spaţiul generos de 350 mp al noului showroom găzduieşte două colecţii care împletesc inovaţia tehnologică şi calitatea cu atenţia pentru detalii: Natuzzi Re-vive şi colecţia de canapele şi paturi. Re-vive, noua colecţie Natuzzi, vorbeşte despre noua direcţie globală pentru designul companiei, prin fotoliul ce are încorporat un sistem de tip recliner: confort şi tehnologie. “Activat şi echilibrat de greutatea celui care îl foloseste, Re-vive este primul fotoliu cu recliner din lume şi promite, într-un mod fundamental, schimbarea modului în care funcţionează acest tip de fotoliu.” spun reprezentanţii companiei.
Închei aici, dorindu-vă un mediu în care confortul, tehnologia şi designul se împletesc pentru a vă inspira, devenind suportul perfect pentru visuri care vor schimba lumea.
Elena, o păpuşă pasionată de culoare şi design
Natuzzi online, Showroom: Băneasa Business & Technology Park 42- 44, şos. Bucureşti – Ploieşti, Clădirea A, Aripa A2, parter, 013696 – Bucureşti, Tel: 0040 372 704 258, fb page
Poti sa mai spui ceva in fata acestor retaileri? Decat ca probabil oricine isi doreste sa aiba asa ceva in casa. Ar trebui sa fie un exemplu pentru orice producator roman!
Ionut-Papuselule, ne bucura feedback-ul tau, multumim pentru ca ne-ai scris!