Spre deosebire de învăţăturile primite la Facultatea de Jurnalism, aproape întotdeauna încep articolele cu titlul. Şi acum aproape că îmi pare rău, pentru că dezvălui de la bun început conceptul unui eveniment pe care îl pot declara ca unul dintre cele mai originale din 2013, la care am avut ocazia să particip.
Organizator: 2ActivePR. Client: Braun. Produs: epilatorul Braun Silk Epil 7 Wet & Dry, fără fir (650 lei).
Spuneam că aproape că îmi pare rău că dezvălui de la bun început, deoarece am simţit surpriza şi mi-ar fi plăcut să o pot transmite. Invitaţia a venit ca un teaser, am ştiut doar că este vorba despre un eveniment Braun. Am luat-o pe Ramona (Barbu, 2ActivePR) de-o aripioară şi am ajuns agale într-unul din localurile din Centrul Vechi, transformat în catwalk.
Am intrat exact în momentul în care fashion show-ul a început. Ah, o ştiu pe fata asta. Wow, uite-o şi pe Raluca! Ce frumoasă e Silvia! Şi m-am dezmeticit, realizând că modelele erau, de fapt, bloggeriţe fashion. Fiecare a purtat ţinute Murmur by Andreea Bădală special create pentru ele: “Pentru Braun, ţinutele Murmur au fost personalizate după preferinţele, trăsăturile şi alter-ego-urile reprezentatelor picioarelor frumoase. Aplicaţiile bogate în pietre sau dantelă, pielea accesorizată cu lanţuri metalice, despicăturile curajoase sau detaliile vintage sunt toate accente personale transpuse în piese unicat, menite să evidenţieze efectul Braun” declară designerul.
Detalii complete despre noul epilator pot fi citite aici.
Această păpuşă se bucură că are ocazia să relateze detalii despre o întâlnire frumos gândită şi organizată, dintre lumea fashion şi un beauty gadget de pe wish list.
Cu drag,
O păpuşă cu picioare fine
Frumos, poate next time si bloggeritele de beauty pot prezenta ceva de genul acesta :).
Paaaai, Ana Maria-doll, nu pot decat sa-mi doresc ca agentiile de PR sa ia in considerare comentariul tau 😛
Avand in vedere feedback-ul online pe care-l obtii dupa un astfel de event in care implici bloggers, ideea probabil ca va mai fi imprumutata.