Fără să ştiu de la bun început ce avea să mă aştepte în lumea beauty, am ales cu ochii deschişi şi am început să scriu. Am semnat câteva articole şi, încet-încet, cu trecerea timpului, am înaintat cu paşi ghidaţi de farduri şi rimeluri, de inovaţii şi parfumuri, în lumea pe care îmi doresc să curgă calea şerpuită (uneori) a vieţii profesionale.
Beauty editor – cel mai invidiat job
Beauty editorii sunt, de obicei, cei mai invidiaţi colegi din redacţie. Da, chiar mai invidiaţi decât colegii din fashion sau reporterii de lifestyle care se învârt în lumea ce pare foarte glam, a vedetelor. Beauty editorii au ca parte a descrierii job-ului testarea de produse de înfrumuseţare. Şi, uneori, pe lângă produsul nou lansat ori relansat apare şi câte un cadou însoţitor. Iar unele dintre cadouri…
Bugete pentru promovare – still glossy, oricât de dur ar suna cuvântul “buget”
Depinde de iscusinţa omului de comunicare ce să aleagă pentru ca pachetul să fie spectaculos şi “to remember” (atenţie, nu vorbesc neapărat despre un cadou valoros din punct de vedere financiar) şi, într-un procent destul de mare, şi de bugetul pe care este dispusă compania să-l pună la dispoziţie pentru a promova mai bine, mai frumos, mai personal, produsul pe care şi-l doreşte în centrul atenţiei.
Ei bine, de sărbători (Crăciun, zilele femeii, zile de naştere etc.) beauty editoarele sunt şi mai răsfăţate, spre invidia sau bucuria colegelor. Spun bucuria pentru că, de multe ori, scriitoarele despre frumuseţe aleg să împartă cadourile în redacţii. Am primit un astfel de cadou “to remember” care merită toată atenţia şi o descriere notată. Pentru că se potriveşte perfect cu conceptul pe care doreşte să-l promoveze, este genul de cadou pe care îl poţi accepta fără să te simţi vinovată din cauza eticii (învăţată de la americani, în principiu).
Cadoul Oriflame pentru lansarea parfumului VIP night
Oriflame a lansat parfumul VIP night (49,99 lei, ofertă de la 85 lei). Sunt sigură că aţi văzut campania TV a cărei protagonistă este Andreea Raicu. Trecuseră pe la urechile mele câteva inside infos, dar alegerea de promovare către presa scrisă print şi online m-a surprins în mod plăcut. Într-o zi, curierul a ajuns la biroul cu brad în curte cu o cutie mare, aurie, care conţinea un kit cu apa de parfum VIP night (bineînţeles) şi tot ce trebuie ca o femeie să se simtă VIP. Un ruj, balsamul Tender Care pe care îl ador – este mic, deci uşor de transportat peste tot, super-hidratant fără a lăsa o peliculă grasă, ci doar senzaţia de catifelare –, mascara Lash Panorama, un fond de ten compact cu SPF 15, superbele perle Giordani Gold Opulent Night Pearls, un voucher la masaj şi o mini-şampanie. Genul acela de cadou pe care îţi vine să-l pui în mijlocul casei şi să-l despachetezi cu bucurie de copil.
De fiecare dată când scriu am lângă mine obiectele dorinţei. Acum sunt înconjurată de ambalaje aurii ce dezvăluie produse cu miresme tari sau pudrate, care te duc cu gândul la o noapte în care poţi fi… cea mai importantă persoană.
Mulţumesc persoanelor din departamentele de comunicare care iau în considerare fericirea păpuşilor şi le urez să fie mereu cel puţin la fel de inspirate!
Cu drag,
O păpuşă răsfăţată, care apreciază