Ei bine, da subiect. Cine nu este fan Chanel, mâna sus, vă rog! Ah, nimeni? Aşa mă gândeam şi eu. Şi cum mă număr printre norocoasele care văd în premieră produse care abia au ieşit din fabrici, mă bucur de fiecare moment şi de fiecare noutate, dar, mai ales, cel mai mult şi mai mult, mă bucur de Chanel. De impecabilul, grandiosul, minunatul brand despre care scriu cu emoţie şi mereu aceeaşi şi aceeaşi pasiune.
Pe Iuliana am cunoscut-o acum mulţi ani. Ea este cea care, lună de lună, sezon de sezon, ne ţine la curent cu noutăţile casei, beauty & fashion, care vorbeşte cu ştiinţă şi determinere despre fiecare produs de beauty, care ne învaţă şi ne ajută să intrăm în profunzimea conceperii fiecărui ruj, creion de ochi, fond de ten, serum, care ştie toate nuanţele şi texturile, pe care, dacă o suni şi noaptea, îţi poate spune ce culoare a fost discontinuată şi ce produs s-ar potrivi pielii tale, ce ambalaj nou a apărut şi de ce, cât costă orice produs de beauty Chanel şi cum a fost gândită o campanie nouă sau veche de marketing. Respiră Chanel. Datorită Iulianei, tot acum destul de mulţi ani, am cunoscut-o pe Virginie Couffon, Attachée de Presse – Marchés d’Europe Centrale. Adică persoana responsabilă de relaţia cu presa pe Europa Centrală.

Cu pariziana Virginie, la Hilton Bucureşti
Am avut ocazia să o revăd pe Virginie într-un cadru informal, la bistroul Hilton. Era ultima întâlnire din acea zi şi a fost cel mai relaxant moment, probabil şi pentru ea, pentru că de data aceasta am reuşit să văd şi omul din spatele profesionistului. Ţin minte că, pe vremea când scriam lunar pentru print, se crea un fel de zumzet când fetele din beauty auzeau că se vor întâlni cu ea. Am mers uşor stresată când ne-am văzut pentru prima dată, însă am plecat cu zâmbetul pe buze, în aceeaşi manieră în care mi-am luat “La revedere şi bon voyage!” şi la întâlnirea prelungită, dintr-o seară de iunie.
Chanel, colecţia de toamnă 2013, spicuiri
Ne-a prezentat colecţia de toamnă de Chanel beauty şi îmi pare tare rău că, momentan, nu pot împărtăşi cu voi exact despre ce este vorba, dar pot să vă spun că merită aşteptarea: un produs absolut revoluţionar de make-up Chanel este pregătit să fie scos la raft. În plus, vă mai spun că partea de skincare se laudă cu trei produse noi. Sper că v-am stârnit curiozitatea, pentru că abia aştept să vă dezvălui noutăţile.
Această păpuşă se retrage să-şi pudreze nasul, nu înainte de a-i ura un tradiţional “Casă de piatră!” lui Virginie, care nu ştiu dacă va citi aceste rânduri, cuvinte care, însă, sunt convinsă că vor elibera multă energie bună către Paris. În toamnă, când o vom revedea, alături de noutăţile din beauty winter, Virginie va avea alt nume. Iar eu am dorit să consemnez, după o seară minunată, petrecută cu un om Chanel şi păpuşi din beauty de suflet, alături de care am savurat o cafea cu gust de prietenie: Lili – leoaica roşcată & Maia – fiica make-up artist de 8 ani, Mădălina cea cu gândul la mare, Cătălina – balanţa cea echilibrată şi cu strungăreaţă sexy, Adina care în acea seară ne-a spus că s-a măritat… cu munca. Eu n-o cred! Merită ceva mult mai bun.
Cu mult drag,
O păpuşă Chanel toujours
perfect 🙂
mi-e dor.
[…] c? a?a se va întâmpla ?i cu Maia. Poate întâlnirea despre care vorbe?te Olivia o va transforma într-o Chanel addict, la fel cum este mama ei ?i toate beauty girls cu care am […]
[…] nu am stat pe gânduri când mi-a povestit p?pu?a-Olivia despre ini?iativa celor de la Asocia?ia Pacien?ilor cu Afec?iuni Autoimune (APAA), în […]