În drum spre Centrul Vechi, în metrou, aproape de Piaţa Universităţii, am remarcat mirosul unui parfum pe care ştiam că l-am încercat de curând, chiar în acea săptămână. “Incidentul” m-a pus pe gânduri şi mi-am zis, în calitate de iubitoare de parfumuri încă de pe vremea adolescenţei, că trebuie să aflu mai multe despre parfumul pe care îl recunoscusem.
Just… Cavalli!
Se numeşte Just Cavalli şi a fost lansat în februarie 2013 de către casa Roberto Cavalli. Ce poate fi remarcat la el, încă de la prima pulverizare, este că nu este doar un parfum, ci o veritabilă atitudine, un alt fel de a fi.
Notele de top ale parfumului sunt alcătuite din dulceaţa florilor exotice de tiare, florile specifice insulei Tahiti, fineţea aromei lemnului de palisandru din Madagascar şi, în cele din urmă, din aroma dură, amară, a uleiului esenţial de neroli, obţinut din bujori de flori de portocal. Această combinaţie a fost reţeta de succes pentru obţinerea unui parfum care comprimă esenţa feminitaţii contemporane, senzuală, modernă, şi, totodată, cu un strop de exotic în componenţa sa.
Imagine cu strungăreaţă
Promo-ul, pe pagina oficială a parfumului (click pentru a o urmări pe Georgia May Jagger în toată splendoarea strungăreţei sale), relevă faptul că pentru a aparţine noului trib urban, din jungla metropolitană, este nevoie să îţi dai frâu liber laturii sălbatice din tine, să te predai instinctului şi să participi la un ritual de iniţiere de “love at first bite”.
Imaginea campaniei Just Cavalli este pe măsura spiritului sălbatic al parfumului. Pentru promovarea acestuia, casa Cavalli a ales-o drept imagine pe Georgia May Jagger, modelul fiind fiica solistului trupei Rolling Stones, Mick Jagger şi a modelului Jerry Hall.
Design şi cantităţi
Parfumul se prezintă îmbuteliat în sticle de 30, 50 si 75 ml (Eau De Toilette, 187 lei, 198 lei, 255 lei), putând fi acompaniat şi de loţiunea de corp (care momentan nu este disponibilă în România).
Designul sticlei aduce un adevărat tribut senzualităţii, simbioza dintre sticla roz transparentă şi o a doua piele, reprezentată de un înveliş metalic, auriu, fiind perfectă. Capacul sticlei, cilindric, metalic, este îmbogăţit cu un motiv sub forma unui piton, care se încolăceşte elegant în jurul lui şi confirmă, încă o dată, că parfumul Just Cavalli se adresează instinctualităţii feminine, gata de a fi descătuşată.
O păpuşă parfumată