Esti aici: Home // Parfum, Product review // De milioane

De milioane

Există femeie care să nu-şi dorească să se simtă de milioane? Paco Rabanne a speculat foarte bine acestă “nevoie”, să-i spunem, a femeilor şi a adus în atenţie Lady Million, apa de parfum. Acest lucru se întâmpla acum câţiva ani, mai precis în 2010, la doi ani după lansarea parfumului bărbătesc 1Million. Îmi amintesc foarte clar că eram într-un aeroport când am văzut pentru prima dată 1Million şi l-am cumpărat pe loc pentru un prieten pe care-l auzisem vorbind despre pe atunci noul parfum. Bonus, am achiziţionat deodorantul. Şi mi-au plăcut, iar ambalajul şi strategia de promovare au fost revoluţionare. Succes, succes, succes şi multe milioane pentru brandul înfiinţat de un spaniol.

 

Marketing pentru el şi marketing pentru o lady

Scriind, nu pot să nu mă intreb dacă a fost o mişcare de marketing, care să speculeze dorinţa unei femei sau un plan bine pus la punct, care să propulseze un parfum de femeie în umbra unuia… pentru domni. Deja simt o uşoară gelozie pe succesul pe care îl poate avea un parfum bărbătesc. Cum să stea un parfum de femeie în spatele unuia pentru domni? Acum… mai depinde şi de PH şi de purtătoare. Poate că stă el, parfumul feminin, în spate, însă poate cu uşurinţă să atragă atenţia în moduri mai puţin ortodoxe şi mai mult bazate pe chimie, hormoni şi atitudine. Ale purtătoarei. PurtătOAREI. Simţeam nevoia.

 

Apa de parfum şi apa de toaletă

Şi succesul nu se opreşte nici după ce Lady Million EDP şi 1Million au devenit împreună lideri globali în vânzări în 2011. Pentru că Paco Rabanne a adus pe piaţă un produs nou: apa de toaletă Lady Million. Am apreciat Lady Million apa de parfum, un miros sofisticat dar păstrând note fresh, un parfum uşor de purtat şi cu personalitate. Apa de toaletă nu este departe, multe dintre note fiind identice: esenţa de neroli, mireasma de patchouli şi cea a mierii. Apa de toaletă include în compoziţie şi parfumul gardeniei şi pe cel al lăcrămioarelor, dar şi mireasma inconfundabilă a zambilelor, care combinate de către parfumiera Anne Flipo, cea care a creat Lady Million EDT, dau naştere unui parfum cu buchet lemnos, fresh şi floral.

 

Ambalajul şi preţuri

Ambalajul se diferenţiază printr-un auriu mai soft al părţii superioare a sticlei, in timp ce scrisul este alb. Diferenţa de preţ dintre cele două variante este destul de mică:

Lady Million apa de parfum, 50ml, 276 lei

Lady Million apa de toaletă, 50ml, 250 lei

O chestiune de gust, o diferenţă de câteva note şi prea puţin de preţ ori ambalaj. Le doresc vânzare bună celor de la Paco Rabanne (deşi am un feeling că se vor descurca minunat şi fără urări – vorbim despre o super echipă de marketing, aşa cum am stabilit de la începutul acestei scrieri) şi… datorită acestor vânzări aştept cu nerăbdare şi urmarea. Pentru că în mod sigur va fi un “va urma” în familia milioanelor.

 

Cu drag,

O păpuşă care se simte de milioane

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Adauga comentariul tau

Copyright © 2009 papusa ruseasca. All rights reserved.
Based on Theme Junkie. Design napalm. Powered by WordPress.