Esti aici: Home // Bucuresti, Event review, Fashion in Bucharest, Location review, Papusi Talentate, Product review, Reviste glossy // În intimitatea unui eveniment – I.D. Sarrieri

În intimitatea unui eveniment – I.D. Sarrieri

COVER Tattoo Collection

Mai degrabă o parte din povestea unui brand, decat descrierea unui eveniment, acest articol semnat de Anca Dinculescu notează fin o trecere către o altă poveste: fashion.

 

Miercuri seara. Soarele e la asfinţit. Într-un living spaţios, pe care nu mi-l permit, pregătesc două fresh-uri în bucătăria mea neprihănită. O aştept pe prietena mea să sosească din clipă în clipă. Apare. Ne bem tacticos sucurile aşezandu-ne la masă. Daca nu văd marcată această zi, mi-e teamă că o voi uita. Ar fi păcat! Asa că ce activitate mai bună decât sa-mi iau  „păpuşa”  şi să merg, alături de Olivia, la evenimentul de lansare a celei mai noi colecţii I.D. Sarrieri – „Adoring your body”?

Recunosc, mi-am rezervat 2 ore pentru a mă pregăti sufleteşte şi trupeşte, aşa cum era şi firesc. Spun firesc pentru că la I.D. Sarrieri nu baţi pragul fără a fi pregatită pentru cel puţin o stare de spirit luxoasă. Mai întâi părul, apoi hainele, machiajul şi, nu în ultimul rând, pantofii. Sunt sigură că înţelegeţi deja de ce îmi place să numesc acest întreg ritual „cea mai dulce rutină”!

Sarrieri, povestea de succes

Despre Sarrieri nu poti vorbi decât la superlativ şi asta nu pentru că simţul critic iţi pleacă în vacanţă odată ce auzi de nume proeminente, ci mai cu seamă pentru că brandul  reprezintă azi, pe bună dreptate, un „bun de patrimoniu”. Modul în care Sarrieri şi-a câştigat această poziţie este un amestec fericit de resurse, muncă, recunoaştere, continuitate, marketing şi, da, talent creativ. Nu mai este o chestiune de noutate, Sarrieri a marcat, rând pe rând, zone de înaltă şi foarte înaltă performanţă. Faptul că Sarrieri vinde în 35 de ţări şi că este prezent pe patru din cele şase continente, lăsând deoparte Antarctica, nu mai ridică azi nicio sprânceană de „connaisseur”. Da, asta înseamnă că doar Africa şi Australia, pot fi considerate pieţe virgine. Într-o clasificare făcută de reputata revistă Forbes, Sarrieri ocupă un binemeritat loc trei în topul lenjeriilor de lux. În ceea ce priveşte vizibiltatea în presa relevantă de profil, dacă am presupune că piesele de lenjerie intimă sunt note muzicale, iar revistele de modă portative, atunci Sarrieri ar fi la fel de mult o notă gravă Vogue, pe cât de înaltă poate fi în portativul  Harper’s Bazaar sau de ascuţită în ELLE.

20 de ani şi lumea la picioare

Rămânând pe acelaşi teren stilistic, un calcul simplu ne face să concluzionăm că brandului I.D. Sarrieri i-au trebuit zece ani pentru a sparge frontierele naţionale şi încă atât pentru a avea lumea la picioare. Metaforic vorbind, Sarrieri e ca o tânără de 20 de ani care merge pe 40, pentru că glorifică frumuseţea siluetei feminine, care e cu fiecare colecţie mai proaspătă. În acelaşi timp, tăieturile, detaliile, aplicaţiile şi întregul ansamblu minuţios gândit de preţiozitate nu pot fi decât marca unei minţi experimentate, care ştie ce corzi să atingă, cu ce intensitate şi la ce moment să o facă.

Seara în boutique

Cam acesta era „mind set-ul” serii de miercuri. Ajunse la faţa locului, suntem primite călduros de către Livia Boaja, organizator, care ne zâmbeşte profesionist în timp ce ne escortează în boutique-ul Sarrierri din Băneasa Shopping City. Livia ne vorbeşte despre conceptul evenimentului: „Este vorba despre o  desfătare a simţurilor, pe care noi am gândit-o pe mai multe planuri: vizual, olfactiv..” cu ochii la lenjeria de pe umeraşe simt nevoia să adaug tactil. Uşor, uşor încep să mă lămuresc la ce se referea Livia. Un make up artist stă în spatele nostru. Ni se propune şi nouă să ne bucurăm de o şedinţă de machiaj şi începem să ne dumirim cum e cu răsfăţul vizual. În acelaşi timp, pentru încântarea olfactivă, trei esenţe diferite de parfum Histoires de Parfums stau edificator la baza separatoarelor unde sunt aşezate aerisit piesele de lenjerie din noua colecţie „Adoring your body”. Aflăm ca oricare din exclusivistele sticluţe poate fi achiziţionată atât din magazinele Sarrieri, cât şi de la The Place.

Colecţia „Adoring your body” şi invitaţi

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu întotdeauna am crezut că o lenjerie intimă specială iţi poate creşte considerabil nivelul încrederii de sine, chiar dacă este un articol ce nu se lasă descoperit de toate perechile de ochi. Pentru că dincolo de orice scenarii fanteziste iţi poate trezi una din piesele Sarrieri, numai faptul că tu ştii ce porţi, că te-ai admirat în oglindă înainte să-ţi pui hainele pe tine, iţi dă acel „je ne sais quoi” şi parcă o altă libertate de mişcare.

„Adoring your body” vorbeşte despre senzualitatea subtilă prin evocarea unui rafinament clasic cu ajutorul deja legendarei dantelă Chantilly. Piesele de lenjerie intimă îmbină elemente fine cu accente de burlesque, mici accesorii cu aspect de cureluşe elastice taie din monotonia unei cupe.  „Adoring your body” e o colecţie versatilă care cuprinde piese în culori tari: verde smarald, roşu intens, negru, dar şi nuanţe nude şi modele basic. Preferatele mele sunt modelele

Forever Chic Collection

Forever Chic Collection

Sweet Memories Collection

Sweet Memories Collection

Dana Budeanu, guest star la event-ul Sarrieri, a combinat câteva din piesele liniei sale Feelless cu sutiene strapless Jade Blossom la vedere, mizând pe contraste. Feelless este o linie a colecţiei „Lolita” semnată Dana Budeanu şi tot numele de „Lolita” îl poartă şi o colectia precedentă Sarrieri. În timp ce mă documentam pentru articolul de faţă, am descoperit că  modelul strapless Jade Blossom actual, pe care Dana Budeanu l-a folosit în combinaţii este, întamplător sau nu, o reinterpretare a primului sutien Lolita.

Pe scurt, Feelless se compune din tricouri lejere monocromatice, ce pot fi achiziţionate atât de la The Place, cat şi de la Sarrieri. Preţul unui tricou incepe de la 290 lei.

Atmosfera generală de miercuri seară a fost una de intimitate, atât datorită locaţiei cât şi pentru că atunci când o vezi pe Iulia Dobrin, creatoarea brand-ului I.D. Sarrieri, ajutând invitatele să-şi găsească piesele favorite de lenjerie, ştii că ai nimerit în mijlocul unui grup de prietene. Puţin pe fugă am scanat evenimentul, am savurat mousse-ul de ciocolată şi ne-am propus să vă povestim tot.

O papusa cu stil

Tags: , , , , , , , , , , , ,

2 Responses to " În intimitatea unui eveniment – I.D. Sarrieri "

  1. […] c?lcat pragul P?pu?ii Ruse?ti, probabil c? v-a?i dat seama c? indiferent c? vorbim despre fashion (Anca Dinculescu), despre ochelari de vedere (Elena Pâslaru), despre beauty (subsemnata) sau […]

  2. […] Ce g?sim într-un concept store? O selec?ie de branduri na?ionale ?i interna?ionale, exclusivit??i, colec?ii-capsul?, expozi?ii, decoruri gândite în am?nunt ?i personal cu super-preg?tire. În continuare, a?a cum v? spuneam la începutul lungii introduceri, Delia vorbe?te despre The Place X, primul concept store din România, care ?i-a deschis vitrinele în martie 2007. Iulia Dobrin este cea care st? în spatele proiectului, acela?i nume care a pornit brandul de lenjerie intim? I.D. Sarrieri, despre care p?pu?a Anca Dinculescu a povestit mai multe aici. […]

Adauga comentariul tau

Copyright © 2009 papusa ruseasca. All rights reserved.
Based on Theme Junkie. Design napalm. Powered by WordPress.